Тест-драйв Renault Megane GT Line – дихання свіжості

На тесті побував Reanult Megane 1.5 D EDC Expression з пакетом GT Line вартістю 305 088 грн на момент публікації тест-драйву з урахуванням додаткових опцій.

Від редакторадля чистоти експерименту ми довірили тест цієї машини новому автору, який неодноразово брав участь у Народних тест-драйвах і час від часу допомагає нам із тестами. Йому слово.

Автомобілі цієї марки ніколи особливо не виділялися із потоку. Але якщо придивитися, їхня кількість на наших дорогах дуже велика. В основному це комерційні автомобілі, що обслуговують приватний та малий бізнес, багато недорогих «Логанів» та «Дастерів». Продажі Renault постійно зростають, що найкраще характеризує їхню популярність в Україні.

Моє перше знайомство з Renault відбулося у 90-х роках. Це був дуже популярний на той час Renault 19. Доступність, комфортабельність і ремонтопридатність дозволили легко зміцнитися на нашому, не дуже багатому ринку.

Сьогодні хочу поділитися враженнями від знайомства із оновленим Renault Megane. Це нове ім’я тієї самої 19 моделі, яку почали використовувати з 1995 року (хоча на деяких ринках аж до 2000 року зберігалося старе ім’я). Третє покоління, рестайлінг 2014 — герой моєї розповіді. Біла та в практично максимальній комплектації. Моторчик правда не найшвидший, але дуже актуальний у наш час – півторалітровий дизелек. Дизайн мало відрізняється від моделі 2013 року. Нові, більш динамічні, бампера, нова головна оптика з LED-вогнями та новий стиль решітки радіатора. Ось, мабуть, і всі зміни в інтер’єрі. Варто відзначити, що ці невеликі штрихи, проте, внесли свіжість і додали динаміки до вигляду автомобіля, він став сприйматися інакше. .jpg”>Головний новий елемент інтер’єру – мультимедійна система R-Link

Внутрішнє оздоблення на перший погляд простеньке. Але це лише на перший погляд. За більш детального знайомства розумієш, що ергономіка на рівні. Якість матеріалів на висоті: і шкіра, і пластик. Зручні крісла з високою спинкою оздоблені гарною шкірою та прикрашені білим кантом.

Регулювання хоч і механічні, але цілком зручні. Підігнати під будь-яке зростання та комплекцію просто і швидко. Задній ряд справив зовсім інше враження – тісний і незручний, з сильно заваленою стелею. На ньому буде зручно людям нижче середнього зросту чи дітям. До речі, про дітей. Задні сидіння обладнані кріпленнями IsoFix для швидкого і безпечного кріплення дитячого крісла.>>>> буде тісно.

«Приборка» оригінальна, але зручна і легкочитана. Нічого зайвого. Трохи здивувало керування медіацентром, розташоване під кермом. А на самому рульовому колесі лише керування круїз-контролем. Особисто мені таке рішення не зрозуміло. Адже гучність медіа-центру та керування телефоном більш пріоритетне, ніж контроль швидкості в режимі «круїзу». a>Таку панель та медіасистему R-Link ми вже зустрічали в оновленому Fluence.

Та й до фірмового «пульту» є притензії – дотягнутися до клавіш гучності або перемикання режимів медіа-центру не завжди виходить. Доводиться відривати руку від керма. І в запевненні про медіа-центр: багато оснащений, але практично не керований; з непоганим сенсорним екраном, але занадто малий, щоб користуватися сенсором; Блок управління з регулятором-джойстиком також дуже малий і не зручний. І що найбільше мене здивувало – немає окремої кнопки «телефон». До цієї функції доступ лише через маніпуляції в меню – глибоко, незручно і незрозуміло. Хоча сама функція «вільні руки» працює чудово.

Електричний «ручник» порадував автоматичним режимом. Працює чітко та притензій до нього не виникло. Підсклянники, вони саме підсклянники. Нічого крупнішого за склянку кави ви в них не поставите. Максимум для них – пляшка мінералки об’ємом 0,3.