Тест-драйв Skoda Yeti 2014 – спроба номер два

На тесті побував автомобіль Skoda Yeti зразка 2014 року з повним приводом, двигуном 1.8 TSI потужністю 160 кінських сил і механічною шестиступінчастою коробкою передач в комплектації Elegance Outdoor вартістю 365 875 гривень.

Дизайн

З появою на ринку Nissan Juke усі начебто забули, що це далеко не перший компактний кросовер з епатажною зовнішністю. Були і менші, і не менші епатажні. Skoda Yeti у момент своєї появи не став лідером хіт-парадів стилю, його незвичайна світлотехніка викликала безліч питань, хоча на тлі деяких сучасних моделей вже здається взірцем стриманості. Як би там не було, Skoda Yeti ринок прийняв стримано, а щодо України, то й зовсім холодно. Про причини докладніше можна почитати в нашому першому знайомстві з цією машиною на презентації.

У результаті Skoda вирішила залишити експерименти із зовнішністю та зачесати свій компактний кросовер під єдиний гребінець стилю імені Йозефа Кабана, поточного шеф-дизайнера компанії. І це рідкісний випадок, коли така косметика не виглядає чужорідною, оновлена ​​машина виглядає так, ніби її спочатку малювали в цьому дизайні. Дуже сувора лицьова частина підходить під загальні незграбні форми кросовера.

Крім того, машині вирішили додати різноманітності наявністю двох версій: звичайної та Outdoor. Називаються вони відповідно просто Skoda Yeti та Skoda Yeti Outdoor. При цьому прив’язки до повнопривідності або моторів за великим рахунком немає, можна замовити найпотужніший мотор і повний привід Yeti або моноприводну машину з базовим двигуном, але Outdoor.

На суті машини це ніяк не позначається, на відміну від спорідненого Volkswagen Tiguan, вся ця зовнішня позашляхова косметика ніяк не впливає на геометричну прохідність машини, відмінності полягають тільки в дизайні бамперів, порогів та дисків.Справа звичайна машина, зліва — Outdoor

Важко оцінити зовнішність оновленого Skoda Yeti. З одного боку, згладили неоднозначність, привели до спільного знаменника з модельним рядом, освіжили. З іншого — його й обирали за незвичну зовнішність. А чим тепер приваблювати покупців?

Інтер’єр

Так одразу й не скажеш, що тут змінилося. Цей кросовер – типова Skoda, багатством інтер’єру тут не пахне, але і назвати його відверто дешевою мовою не повертається. Краще, ніж у Rapid однозначно, пластик під руками не грає, на простукування здається досить добротним. Добре виглядає глянсова, але не чорна, а світло-сіра вставка на торпедо. Такий майже Volkswagen загалом лише з традиційно шкодовськими рішеннями. Ергономіка місця водія на висоті, посадка пряма, позашляхова.

Пам’ятаю, що в минулому Yeti я лаяв фірмове чотириспицеве ​​кермо з центральною частиною, що випирає, тут вже інше, триспицеве ​​і приємніше в усіх відношеннях. Магнітола все ще майже ганебна, зате клімат двозонний, хоч і з механічним управлінням.

Загалом стосовно минулої версії всередині зміни є, просто переважно вони не для краси, а для зручності і не впадають відразу в очі. Але, як і раніше, можна сказати, що всередині у Skoda Yeti досить просторо, коли дивишся на нього зовні здається, що місця має бути менше. Але з багажником все складніше.

У багажного відділення Skoda Yeti є плюс – воно має правильну прямокутну форму. За рахунок цього в нього зручно пакувати речі, але обсягу більше не стає. І хоча тут заявлено 510 літрів, але на вигляд здається, що багажник суттєво менший. Гідність тестової комплектації – система кріплення багажу з рейками та гачками з боків. А також дві солідні ящики для інструментів та іншого скарбу з боків від запаски (див. фотогалерею наприкінці тест-драйву).

Для сімейних поїздок машина слабо пристосована, не надто багато в цей багажник влізе при чотирьох пасажирах. Реабілітуватися Yeti може лише тоді, коли на задньому сидінні одна людина чи ні нікого — другий ряд сидінь легко відкидається вперед частинами або зовсім забирається, як у фургонах. Тоді в нього можна навантажити багато чого. Але сам собою багажник засмучує.