Toyota Land Cruiser 300: перші краш-тести ANCAP

Програма випробувань ANCAP (Australasian New Car Assessment Program) включає фронтальне зіткнення автомобіля з встановленим на візок зминаючим бар’єром. При цьому перекриття становить 50%, автомобіль та візок рухаються назустріч один одному зі швидкістю 50 км/год. Також проводиться фронтальний удар у стіну при повному перекритті та швидкості 50 км/год, бічний удар візком масою 1,4 тонни з боку водія зі швидкістю 60 км/год, імітується бічний удар об стовп на швидкості 32 км/год. Окрім цього автомобілі оцінюють з точки зору травмонебезпечності при наїзді на пішохода, перевіряється небезпека хлистових травм шиї при ударі в автомобіль ззаду, оцінюється робота системи автогальмування та контролю смуги. У результаті формується оцінка за п’ятизірковою системою, як у Euro NCAP.

У краш-тестах ANCAP Toyota Land Cruiser 2022 модельного року заробив 89% балів за захист дорослих пасажирів, 88% за захист пасажирів-дітей, 81% — за вплив на пішоходів у разі наїзду і 77% за роботу електронних. систем безпеки. Підсумкова оцінка – максимальні п’ять зірок. Експерти високо оцінили виконану інженерами Toyota роботу над безпекою позашляховика нового покоління, особливо порівняно з попередником 200-ї серії.

Відокремлено можливість машини досить швидко зупинитися при автоматичному виявленні небезпеки зіткнення з попутним транспортом або появі на дорозі вразливого учасника руху — пішохода або велосипедиста. Як пояснили в ANCAP, великі та важкі позашляховики становлять підвищену небезпеку для оточуючих, проте Land Cruiser завдяки грамотно налаштованим електронним комплексам може скоротити такі збитки.