Друге ТО

Фактично це розширене ТО-1. Для легкових авто потрібно кожен 16-20 км пробігу. При їзді авто бездоріжжям, експлуатації при дуже низьких температурах, а також якщо перед нами – важкий комерційний транспорт, інтервал проведення робіт з технічного обслуговування автомобілів скорочується.

Відмінна риса другого ТО – повна діагностика автомобіля:

  • Діагностика двигуна. Не просто виявлення видимих ​​поломок і витоків, спостереження за подачею палива в насоси та вихлопними газами, контроль за рідиною охолодження, маслом у картерах мотора, датчиками електроніки, а й тестування двигуна під навантаженнями та вхолосту, комп’ютерна діагностика, що є перевіркою всіх частин двигуна: котушки, генератора, стартера.
  • Діагностика рульової системи: рульових рейок та управління.
  • Діагностика підвіски. Контроль за пружинами, ходовою частиною, наявністю люфта в рульових наконечниках, кульовій опорі, люфті.
  • Діагностика гальмівної системи – гальмівного циліндра, дискових та барабанних гальмівних механізмів транспортних засобів, стоянкової та гальмівної системи, регулятора тиску. li>
  • Діагностика гальмівної системи. Перевірка вузлів у русі, контроль за рівнем герметичності в системі (особлива увага приділяється сальникам, ущільнювачам, пильовикам), перевірка електрокомпонентів, стану техрідостей, деталей, що труться.
  • Виявлення несправностей і контроль за роботою трансмісії. Особлива увага приділяється перемиканню передач, зазорам, виявленню вібрацій та шуму.

Друге ТО завжди більш масштабне, ніж перше. На підставі діагностичних заходів, спрямованих на усунення зношених деталей та поломок, проводиться усунення виявлених недоліків методами регулювання, відновлення, ремонту.

При цьому регламент технічного обслуговування автомобілів чітко прописує, що перевіряється затягування кріплення кришки ГРМ, головки блоків циліндрів, петлів та замків транспортного засобу, кришки редуктора, паливного бака колекторів, піддона картера, радіатора.
А при проведенні регулювальних робіт не можна упустити привід ГРМ, підшипники маточок, гальмівні колодки, диски, клапани двигуна.
Але конкретні операції «прив’язані» до конкретної марки автомобіля, і майстру слід неухильно дотримуватися рекомендацій виробника.