Сезонне технічне обслуговування

Здійснюється двічі на рік.

  • Допомагає “перевзути” та “переодягнути” транспортний засіб у “демісезон”. Замість зимової гуми ставлять літню та навпаки.
  • Автовласники переходять і на заміну бензину. У середній смузі літні марки бензину замінюють на зимові, якщо у машини дизельний ДВЛ – до холодів заливають зимове дизтопливо. Так званий зимовий бензин розрахований на запуск двигуна, в середньому, при температурі – 25 °C і до +35 °C, а ось при температурі вище, особливо підйомі стовпчика температури понад +45 °C.
  • При використанні літнього бензину парові пробки можуть виникати за температури повітря вище 45 – 50 °C. Якщо ж машина їздить на дизелі, то в країні без морозів можна їздити на будь-якому дизелі, але раціональніше – на ДТЛ, воно найдешевше, а на ньому ж їздять і в країнах зі температурами, що «скачуть», при температурі вище 0. Для регіонів, де взимку температура повітря взимку не падає нижче – 30 °C, використовується зимове паливо, а там, де нерідкі морози нижче цієї позначки – арктичне. По суті літнє, зимове та арктичне дизельне паливо відрізняються щільністю. Різна щільність досягається технологією перегонки дизпалива.
  • Антикорозійна обробка. Антикорозійні засоби наносяться на радіатор від шкідливого впливу сольових розчинів.
  • Заміна масла двигуна. Крім регулярної заміни олії кожні 10-15 км пробігу в регіонах із різкою зміною клімату важливо забезпечити заміну олії із зимової на літню. У морози краще застосовувати не в’язкі склади, з ними легше завести ДВЗ, а літо зі спекотною погодою – час для більш в’язких складів.